zaterdag 11 oktober 2014

'Van Letters & een olifant op 'n Fiets'


En?
Hoe was het op de workshop van 'Goofs Broderie Letters"? 
Vertel eens Goof.
We zijn benieuwd,...
;o)

Het was gezellig, leerzaam, en verrassend.
Zo heeft Quilt Juffie Goof gehoord.
Het was een heerlijke dag.


Er werd hard gewerkt door de dames,
maar wel zonder stress,
gewoon een gezellig dagje uit was 't.
Het is immers al heftig genoeg in de wereld,
en dan is het heerlijk,
 om even in 'n gezellig quilt coconnetje te zitten met dames die 'Quilts' praten.

De workshops van Quilt Juffie Goof worden met zoveel enthousiasme ontvangen,
dat Buurvrouw & Goof,
nieuwe data gaan prikken,
voor het Ramenlappen,
de Konijnenfamillie applicatie cursus,
de Goofse Broderie Letters
en,
de Supergoof Trunkshow.

En hoe is het met Goof?
Na zo'n lesdagje?
Nou,...
Goof is helemaal in de watwashetleukstemming.
;o)

En ze zit ook een beetje te dubben, 
van wat zal ik eens voor quilterigs gaan doen vandaag?
De 121 Stonefieldsblokjes zitten aan mekaar vast.
Waarover in een later blogje meer.
En ze heeft eigenlijk heel veel zin,
om al terugdenkend aan gisteren,
 allemaal kleine quiltsteekjes te maken.

En dat komt nou eens heel goed uit,
want ligt er niet een Olifant-op-een-fiets-lappie al de hele tijd te wachten?


KLOPT.
Sla 'm eens even open Goof,
dan kunnen we het wat beter zien,...


Het zijn de 80 Bloemetjes,...


Een wel zeer dierbaar Lappie,...


Het quiltgaren is opgediept uit de 100 en 2 laatjeskast.
Nu nog, 
't quiltnaaldje,
't vingerhoedje,
't schaartje,
en Plompje erbij halen,
en het Feest kan beginnen.

Fijne zaterdag allemaal,

11 opmerkingen:

@nke zei

Wat een gezellig verslag van een heerlijk dagje quiltfrutselen. En vandaag is het dankzij het weer nog zo'n cocon dag. Even niet naar het wereldleed luisteren....... n de blik op oneindig quilten!

mMum zei

Ik wilde even langskomen om te zeggen dat ik nog na zit te genieten van gisteren. Nadat ik mijn heer en gebieder van eten had voorzien heb ik de hele avond zitten werken aan mijn letters, heerlijk! Het ziet er steeds leuker uit. Nogmaals dank je voor de leerzame en vooral niet te vergeten fijne dag.

Elaine zei

love the idea of using a fun backing fabric on your quilts

Lida zei

Wat was het weer gezellig daar, maar kan niet anders met zo'n juf en natuurlijk met de gastvrouw! Nu nagenieten en steekjes zetten aan je beeldschone bloemetjes! Groetjes
Lida

Phyllis zei

Oh ja, die quilt! Die is ook zo mooi! Heel veel plezier met quilten!

Wilma Kuin zei

Kom lekker genieten bij je en schaam mij ook wel een beetje dat ik zo aan het haken ben,...
Zal mijn sjaantje weer eens opzoeken want die blokjes liggen ook stil,..
Geniet van het prikken,..een heerlijk ontspannen werkje,...

Hopelijk kun je nu met een lach terug denken aan die moeilijke weken toen ze gemaakt werden,... Missen doen we ze toch wel!
Dikke knuff

Rita zei

Vanmiddag ook een lekker quilterig middagje gehad, heerlijk en dan nog zo'n lief verhaaltje van jou als toetje, super. Fijn weekend verder. Gr. Rita

Anoniem zei

Het is en blijft genieten,jouw verhaaltjes!!!!!!Groetjes en een fijne zondag!!! Mineke

Unknown zei

Wat een boel leuke dingen,
ik krijg zin om ook te gaan quilten!

Ineke zei

Wat toevallig zeg, van de week riep ik het ook op mijn werk, dat het al behoorlijk heftig is overal, dat ik best behoefte had om een dag gewoon lekker te gaan ontspannen.
Quilt ze!

Liefs, Ineke

Rennie zei

Heerlijk blijven nagenieten. Zo wordt je rugzakje gevuld met hele fijne herinneringen.