vrijdag 16 januari 2015

"Een Tussendoortje"


Ja dat zijn de Cathedral Windows,
op dit moment voor mij, 
een tussendoortje.

De top van Foeps Quilt is klaar,
daar ben ik het patroon voor aan het maken,
en als ik dan even pauze van mezelf mag houden,
dan ga ik 'Ramen Lappen',...


Verstand op nul en 'lappen' maar,...
Wel opletten dat,


ik niet het verkeerde 'doekje' pak,...


Nee hoor,
GEINTJE,
dat gebeurt me niet.

Even ook nog tussendoor 'n huishoudelijke mededeling,...

Zaterdag over een week,
 gaat Quilt Juffie Goof weer workshops geven.
Je kunt je daar nog voor aanmelden,
zie het lijstje rechts bovenaan van dit Supergoofblog.
Ik heb begrepen dat er nog 1 plaatsje te vergeven is voor de applicatie workshop,
en een paar meer voor 'Ramen Lappen'.

En,
dan nu nog een laatste foto,
 om dit blogje met 'n mooi plaatje te besluiten.


Ik geniet zo van dit Lappie,
en het voelt ook zo lekker aan,...
:o)

Fijne vrijdag allemaal

16 opmerkingen:

Floor zei

Wat zien je gelapte raampjes er toch super(goof)mooi uit!
Heb net een raam gelapt, maar dat is het toch niet hoor, wel wat schoner maar niet zo mooi als die van jou. Leuk dat je er nu een patroon in ziet, dat had ik eerder nog niet zo gezien.

NADINE zei

Hello, Goof :))
Aaah, those Cathedral Windows are SO GORGEOUS !
I've been dreaming of making such one for a long time, and it's becoming obsessive... Unfortunately, when I check the Web with some tutorials, ALL of them are showing methods with A LOT of ironing, etc... and I'm a bit discouraged (I just hate "strijken")...
Moreover, due to the distance, I can't be part of one of your wonderful workshops :((
What to do ? What to do ?
Of course I understand that publishing a tutorial on your blog would "break" your workshop signing-in, yet could you give some tips or links, maybe ?

THANKS a bunch, Goof !

Gratefully,
NADINE in Belgium
XOXOXOXO

Quilting Moesje zei

Ben wel heeel benieuwd naar Foeps quilt ( en patroon).
Mooie plaatjes :o))

Conny ten Berge zei

Als je zo hard doorlapt wordt het nog thermopane ��

Annelein zei

Wat een heerlijk tussendoortje... Daar ben ik dol op!!!

Wilma Kuin zei

Wat is hij toch mooi!!
Ooit in Wilmakleurtjes,... Jammie,..
Eerst wat afmaken want hier liggen wel 8 quilts waar ik aan werk,..
:o)

Bernadette van gils zei

oh wat ben je al ver met ramen lappen. hij is prachtig en wat maak je me toch nieuwsgierig naar Foeps quilt en het patroon
fijn weekend en groetjes
Bernadette

Marjolein den Boer zei

Heerlijk die tussendoortjes :-) xxx

Lida zei

Hij wordt echt beeldschoon! Groetjes
Lida

Evelyne zei

Nou ik kom ramen lappen bij je hoor!
Groetjes, Evelyne

Monica zei

I have been admiring your Cathedral Windows for a long time now, and I have just seen another in a Japanese magazine, in cream and pink, which is beautiful too. Some day!

Ирина Авгученко zei

Tremendous quilt!!! Love it a lot!

Wilma zei

Een hartstikke mooi tussendoor lappie!

Jocelyn zei

Very pretty. I love the softness of color.

quiltingmieke zei

Piep wat heb jij toch een groot huis om in te wonen, zoveel raampjes en zo mooi ☺️😉, doe je groeten aan meneer muis
Knuf mieke

Johanna Zweden zei

O wat mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heb er geen woorden voor

Fijn weekeinden groetjes uit Zweden