zondag 18 november 2007

"Van een engel met supervisie,..."


Van de week toch even een bestelling gedaan om nog iets grappigs te maken voor Kerst.

 Nu de hartenquilt op mijn handwerkkamer ligt te roepen om doorgequilt te worden, is 't toch wel heel leuk om beneden in de keuken met iets nieuws bezig te zijn,...
Bij het doorlezen van het patroon dwaalt mijn blik af en toe door de keuken. Die begint steeds gezelliger te worden. Op de vensterbank staan twee zeer  'malse' pollen theebessen,...


Die in het echt eigenlijk veel mooier zijn dan op de foto,... En als ik omhoog kijk, zie ik 'n figuurtje dat nauwlettend toekijkt of alles wel goed gaat hier in huis,...


Heerlijk om iemand in huis te hebben, die de supervisie heeft,...
Jullie willen zeker weten waar ik aan begonnen ben,... Nou het is heel leuk, dat kan ik wel vertellen. Degene die hier vaker komt, weet vast wel waar het pakje vandaan komt.Tijdens het doorlezen van 't patroon viel me iets heel belangrijks op, namelijk de zin "Heb respect voor mijn patroon".

Dat heb ik zeker!

14 opmerkingen:

Juul :o) zei

Prachtig...
Wat is ze mooi...
*zwijmelt even weg*
:o)

Veel plezier, het wordt vast weer iets moois!
:o)

groetjes van ingrid h.g. zei

Ja, jij zou 't ook leuk vinden ;o)

jose zei

Wat is ze mooi, ik ben benieuwd wat het is. huppel gauw naar bed.

Gerrie zei

Nou ik denk dat het pakketje van een zekere kundige pakjes maakster afkomstig is , haar naam is BEP .
De kleuren zijn prachtig en fijn ik zie alles compleet met ster . Die hoef je al niet meer van de hemel te plukken .
Wat een lekker vooruitzicht voor je .
Dus een begin is er al . Ik verheug me er al op om straks te zien , wat en hoe precies .
Ik heb me zelf ook getracteerd , bij Els , je weet wel het Bobbinmeisje , zag ik dat ze nog een aardig kerstpakketje had , uit een eerdere serie .
Dat leek me wel wat , snel reageren dus .
Even heen en weer gemaild en warempel het lag gisteren al in mijn brievenbus .
Ook mooie warme kleuren .
Het is een omslag voor een map om kerstpatronen in te bewaren .
Of ik er xc3xa9xc3xa9n twee drie aan toe kom , maar het is even ook een troostpakketje .
Leuk hoor om jezelf te verwennen .

En ik ben weg van de mooie mandjes met theebessen .
Ik ken ze niet , en zijn ze makkelijk in onderhoud , vaak water en zo ?

Een schitterende Engel zo vlak voor je mooie kast om al je lapjes te beschermen en zeker ook alle lieve bewoners in je huis !

Ik wens je een heel fijne zondag !

Quibi zei

Het ziet er altijd zo gezellig bij jou uit, zowel thuis als op je weblog. Ik ben heel erg benieuwd wat je nu weer gaat maken..., maar je houdt ons ongetwijfeld op de hoogte.

groetjes en veel plezier met het maken.

Yvonne

Annelies zei

Ja, de lapjes hebben een bekende uitstraling. Ben benieuwd hoe het wordt. Wat ziet je toezichthouder er lief uit !

Hilly zei

he gezellig weer,ik heb die besjes buiten staan...met zo'n guardian angel moet t lukken toch?
Ik ga naar buiten vorst en een zonnetje mmmmmmmmm

YokkoBears zei

Je Angel heeft mooie vleugels.
En deze stofjes zien er leuk uit,
met een sterretje en wat kralen, balletjes.
Veel plezier met het maken, maar dat zal wel lukken, lijkt mij.

frauke zei

wat een lief engeltje he... en die bessenplantjes vind ik heeeel erg mooi! het was leuk gister, en je had zo lekker gekookt! tom heeft het er nu nog over;) en ik ben weer eens schandalig verwend!!!:)je hebt het huis zo gezellig ingericht dat mijn eigen handen nu ook jeuken...
heeeeeeeeeeel erg bedankt voor alles lieve mamapoepie!xxxxxxxxxxxxxxxxxx

gerda zei

hallo ingrid
wat ziet het er weer knus uit!!!!!
de engel is prachtig.
heb mij pas nog getrakteerd op een bezoekje doesburg...mooie rode lapjes gekocht en veel energie opgedaan..moet toch nog weer terug want (ik wil meer)ik kom stof tekort!!!!ahum
Ben lekker aan het borduren en frommelen voor de december maand..zo gezellig
Van de sbsquilt heb ik de eerste rij en een paar blokken extra klaar erg leuk om te doen.
Je ooievaarsquilt is erg bijzonder!!!!
een hele fijne zondag

marian'ne m zei

Ha I, ja ziet er goed uit.
Ik denk iets "ster" achtigs !!??

Prachtige Engel, die mag het hele jaar over je/ons waken !!;-).

Ja dat is misschien het nadeel van zoveel bloggers dat we al onze mooie werken/ideen laten zien.
Wat dan txc3xa9 snel is voor de ontwerpers. Goed om daar rekening mee te houden.

Marianne G. zei

Het ziet er weer allemaal knus en gezellig uit, Ingrid! Maar dat zijn we toch ook van jou gewend... Het is altijd weer genieten bij jou rond te snuffelen, zo leuk allemaal; hoe je schrijft en wat je ons laat zien. Ik geniet er van!

Fijne zondagavond!

Annemarieke zei

O vast van Bep! Mooooie kleurtjes, en net op tijd voor de kerst. Die besjes zijn mooi!

Corrie zei

Dat kan niet anders dan een pakje van Bep zijn. Wat een prachtig engeltje aan een mooie en misschien echt oude kroonluchter. Een plaatje. Kanten vleugeltjes lijkt ze te hebben.