vrijdag 16 november 2007

"Het stel".


Zie dat stelletje toch weer eens,... Na alle geweldig leuke drukte van gisteren, rondom de hartenquilt, is het nu tijd om eventjes bij te komen.

De honden geven het goede voorbeeld, en ik kom er gezellig bij zitten. Dat moet ook wel, want anders blijven ze echt niet liggen,... Waar het vrouwtje is, daar zijn ook haar twee lijfwachten,... Zie je dat Yeppe me nog in de gaten houdt? Ik pak maar gauw een lekker dik boek,....

 
En,... nog meer liefhebbers, die dit wel zien zitten,...?                                                          

13 opmerkingen:

quiltendewilma zei

Wat een geweldige foto van de hondjes......
Lekker genieten van je boek en de beesten!!!
Onze hond loopt ook steeds achter ons aan maar meer denk ik omdat hij zijn zicht en gehoor niet vertrouwd...... De stoere bink wordt oud!!!
Fijne dag!!!!

Marianne G. zei

Oh, wat een heerlijke foto van die twee! Goed voorbeeld doet goed volgen, dus lekker lezen vandaag, Ingrid. Ik ga malletjes maken... stofjes knippen en een beetje zoeven op m'n naaimachine;)
Geniet van je boek en een fijne dag!

Joke zei

Het is inderdaad een heerlijk stel! Trouwens, wat je logje van gisteren betreft: Supergaaf Supergoof!

marian'ne m zei

Goed idee, alleen neem ik een breiwerkje te hand !!

Doe jij dat ook stil blijven zitten voor hen, anders moeten ze weer opstaan en ze liggen juist zo lekker. Onze hond ligt altijd voor deuren en dan wacht ik maar om deze te gebruiken tot hij wakker is :-)).

Anita der zei

Veel leesplezier, is vast een mooi boek. Misschien ken je de Theeroos van Jennifer Donnely, ook al zo'n prachtig boek.Een echte aanrader.

groetjes van ingrid h.g. zei

Toen 'het stel' zo leuk ging liggen had ik m'n fototoestel niet bij de hand,.... Ik ben zo normaal en rustig mogelijk opgestaan en naar boven gewandeld, wetende dat ik dit heel snel moest doen, omdat ze anders al weer onder aan de trap zouden liggen,... ;o)

Het is inderdaad een mooi boek, ben nog maar net begonnen, maar 't boeit me wel. Er lopen twee tijdlijnen door mekaar. Dat is niet storend maar intrigerend.

De Theeroos, daar heb ik wel van gehoord, maar nog niet gelezen, staat op 't lijstje ;o)

Ellen zei

Wat liggen ze daar lief.
Bregje vind ook alles goed he :o)

Hier staat eerst nog wat studeren op het programma (moet 'af en toe' ook gebeuren). Daarna misschien nog wat quilten?

Juul :o) zei

Wxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9rrrrrr *xc3x9c*
Maar dan die andere, die van het droomhuis had ik al meerdere keren in de hand...ik plof even bij jullie om m'n eigen boek te lezen...

http://www.boekerij.nl/db_index2.htm?$db_auteur.asp?Hore%2C+Rachel

Zwaaaaaaiiiii *staat moeizaam weer op*, 'twas gezellig bij je, moet weer verder..., bedankt, nee blijf lekker zitten, lees ze, en ook nog de complimenten voor de superfoto van xc3xa9xc3xa9n van jullie superduo's, leuk om te lezen hoe je de foto maakte.
Pakt nog een chocolaatje mee voor onderweg, huppeldehup>>>>>>
:o)

Hilly zei

ja een glimlach komt altijd vanzelf als ik je 2 schatten zie...,maar waar zit JIJ dan???Op 1 bil ofzo..hihihi en als je je adres wilt e-mailen ,stuur ik je een mooie boekenlegger ,want dit kan ik echt niet aanzien ....auw.

Berthi zei

Ach ja, het stel ligt er klaar voor om vastgelegd te worden! Het blijft altijd weer leuk om die twee te zien.
Lees ze!!

YokkoBears zei

Dat is heeeel herkenbaar, voordat je gaat zitten, eerst zorgen dat je alles, en echt alles bij de hand hebt :-),
want als je daarna eens op moet staan, dat is toch zielig, als ze eindelijk net slapen.

Het moest eigenlijk "verboden"
worden, om hier boeken te laten zien :-), en dan ook nog een link
( durf nog niet te kijken), want hoeveel boeken komen er dan weer bij op mijn lijstje NTL ( nog te lezen).

Ik moest lachen om Hilly en de boekenlegger.
Ik begrijp dat wel, maar weet je,
die boekenlegger was natuurlijk net niet in de buurt en het was toch al op teentjes lopen en "gewoon" doen om dat spul toch maar vooral te laten liggen.
Ik weet het Hilly, ik doe dat ook, pak ik een nieuw boek, dan pak ik ook direct een boekenlegger.
Nou ja, meestal dan :-).

groetjes van ingrid h.g. zei

psssst, ik leg anders nooit een boek zo neer, 't was alleen voor de foto,...
Heb een heilig ontzag voor een boek :o)
Hilly, dank-je-wel, ik heb nooit een boekenlegger nodig, want als ik 'm dichtgeslagen heb, weet ik altijd feilloos de juiste bladzijde terug te vinden,.. ;o)

zal nooit meer zo'n foto maken,...want je geeft toch geen goed voorbeeld,....

*xc3x9c* *xc3x9c* *xc3x9c*

;o))))))))))))))))))

Corrie zei

Hier wil ik graag aan meedoen. Ik heb op internet even de omschrijving van het boek en ook dat van "De theeroos" opgezocht, ziet er heel erg goed uit alebei en wat leuk dat nu juist Sinterklaas en Kerstmis eraan komen :- )