zaterdag 16 april 2011

"Lief hè,..."

100_1690

"Even Willemijn bellen,…"

"Hoi lieve Willemijn, zeg ik wil je iets vragen,… Weet je nog die show & tell die ik voor de leden van het Quiltersgilde mag houden op 21 april,…

Zou ik dan voor één keertje, en dan echt voor de allerallerALLERlaatste keer, jouw quilt mogen laten zien,…."
…………………………
"Willemijn,… ben je er nog?"
………………………..
"Ik zal het daarna echt NOOIT meer vragen,…."
……………………….
"En,… dan bak ik voor jou een aardbeienvlaai,….."

Yes!

Gelukt! Het mag, en de quilt ligt zelfs al klaar om donderdag meegenomen te worden naar het Quiltersgilde.
Die Willemijn toch,… lief hè,…

Fijn weekend allemaal!

Dit is een verhaaltje dat eerst op www.supergoofweb-log.nl stond. Ik ga proberen om wat verhaaltjes van weblog die daar nog staan, over te plaatsen,... ben benieuwd!
De reacties kan ik waarschijnlijk niet mee verhuizen,...


Geen opmerkingen: