maandag 25 juli 2011

"Even 'n meetlat erbij halen,..."

 
100_2042

Soms, als ik even wil zien hoe ver 'het lappie' nu is, hol ik naar de slaapkamer,…

100_2047

Zonder enig pardon worden tig hoedjes uitgestrooid over de blauw-witte Sylvia's Bridal Sampler. Goh ben al best wel ver,…
Fijne dag allemaal!

Tip: Soms word er bij de reacties gevraagd of ik over een bepaalde quilt iets wil vertellen. Alle  quilts zijn echter de afgelopen vier en een half jaar al uitgebreid aan bod gekomen, in eerdere verhaaltjes. Onder elk verhaaltje zie je een rijtje categoriën staan, en daar staan de quilts tussen die op de foto's te zien zijn. Als je daarop klikt vind je alle info terug, veel plezier!

Dit is een verhaaltje dat eerst op www.supergoofweb-log.nl stond. Ik ga proberen om wat verhaaltjes van weblog die daar nog staan, over te plaatsen,... ben benieuwd!
De reacties kan ik waarschijnlijk niet mee verhuizen,...




1 opmerking:

marcella zei

Zeg Goof, get is wel mogelijk om de oude berichtjes hun oorspronkelijke datum mee te geven. Dat doe je door op berichtopties te klikken (linksonder) en vervolgens rechtsonder 'gepland op' aan te vinken daar kun je dan de juiste datum invullen.