donderdag 5 juli 2012

"Bregje's Droom,..."


Net als hondje Max, veilig achter op de fiets. En als de baas even een boodschap moet doen, rustig blijven zitten.
En de fiets natuurlijk bewaken,...

Max kan er zo uit springen, hij zit niet vast of zo, maar dat doet hij niet.
Hij wacht totdat z'n baasje terug is, want dan gaan ze lekker fietsen.
Het baasje moet trappen, en Max?
Die rust uit, en kijkt om zich heen.

Dat zou Bregje ook wel willen.
Maar, als je behoort tot het allergrootste hondenras, jeweetwel, de Ierse Wolfshond,...
 dan snap je ook wel dat een fietsmand het in dit geval echt niet zal worden.
Want zo'n Ierse MEISJES-hond weegt ook nog eens 'n kilo of 80,....
....
Dat wordt dan een motor met zijspan,...
...
...

Dat wordt dan nog even doorsparen,....
En het vrouwtje moet ook motor-rijles nemen.
Oké, weer iets om van te dromen,
door Bregje natuurlijk,...


Fijne dag allemaal,
en een,

38 opmerkingen:

Annelies zei

Wat dacht je van een karretje achter je fiets. Dat zie ik hier wel eens. Geweldig vinden honden dat.

Unknown zei

Haha, je ziet hem bijna denken 'dat wordt nooit iets voor mij'
Onze vorige hondje zat vooraan in het mandje maar blafte op elke auto die passeerde, zucht....hij was van een klein ras maar besefte dit zelf niet :)))))))))
Liefs, Sonja

Anoniem zei

Zo'n karretje achter de fiets of een fiets met een doos ervoor (hoe heet dit soort fietsen ook al weer) en dan kan je ook lekker rondom je kijken terwijl je vrouwtje fietst, Bregje.

liefdevoortextiel zei

De ogen van Bregje zijn onweerstaanbaar wat een lekkere snoet!

nellie S zei

je heb ook nog een bakfiets idiaal

Marguerite zei

Ik zou ook voor een bakfiets kiezen. Staat ook mooi bij je bankje. En je kan er ook weer heel mooi je mandjes over draperen.
Groetjes Marguerite

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zou een bakfiets kopen en dan lekker gaan fietsen met de grote meid ;-))

Groetjes
Ines

KijkDaarIs zei

een transportfiets..met een van je quiltmanden voorop...quiltje erin en dan fietsen met bregje...ahhh..ik zie het voor me...even waarschuwen als je gaat...dan kom ik foto's maken..;0)

Phyllis zei

Omgekeerd..... Bregje voorop met tuigje en karretje erachter met daar weer het vrouwtje in... zie je ook wel eens met shetjes... :-)

Shirley zei

Haha, ik zie het al voor me, en dan Brechje met een helm op, en jij met wapperende rok achter het stuur. Keep on dreaming Brechje

Rennie zei

Lachen met die lieverds. Je kunt ook nog denken aan zo'n soort bakfiets met zo'n grote kar voor je. Nog goed voor de lijn ook. Maar dan eerst maar even wachten tot het knietje beter is! Groetje

Vlijtige Handjes zei

Die hondeogen gun je toch een ritje...

Monica en Guus zei

Nu ligt ze nog heerlijk onder de klosjes quilt te dromen :-). Leuk alle oplossingen voor haar gemak maar... wat dacht je van lekker naast je meelopen?
Voor vrijdag de 13e veel sterkte, hoop dat het beter wordt

Carin zei

Wat dacht je van een bakfiets ??? Dan kan die voorin zitten en alles goed zien ... okee jij moet dan wel flink op die pedalen staan en dat zal nu niet gaan met die knie, dus eerst die maar op laten lappen en dan .... kan Bregjes droom in vervulling gaan. Scheelt ook weer motor rijbewijs halen :-)

Jocelyn zei

Your spools quilt is amazing!! Great picture.

Roos zei

haha, ik zie jullie allebei al zitten,zo'n Willempie helmpje op en Bregje met een bril en wapperende oren...hilarisch.
Als het zover is laat het dan even weten, dan kom ik kijken...
Groetjes Roos

Rita zei

Een fiets is misschien niets maar een cabrio, zou Bregje dat niets vinden. Lekker de kop in de wind en het gaat iets sneller en jij hoeft niet te trappen en dat is weer fijn voor je knie. gr. Rita

Joke zei

Dat wordt dus rijles nemen!
Stoere bril op, eindje rondtuffen, beetje rondkijken en genieten.
Als 't zover is komen jullie maar gezellig langs.
Stappen die hondenmannen van ons vast graag bij haar in.
Poot voor Bregje van Pooh en Beer!

Lida zei

Ja ze mag er van blijven dromen en dat mag Tara ook, die denkt ook zo nu en dan dat ze een puppy is! Maar als we echt weg gaan dan troont zij op de achterbank en hijgt in mijn nek! Leuke foto van Max!
Groetjes
Lida

marion anderson zei

ach kijk ze daar liggen onder die fantastische quilt, wat een heerlijke hond ben je toch bregje, geniet ervan , liefs marion

Elza zei

Heerlijk Bregje om daar van te dromen, wie weet een tuktuk is dat wat.

Rian zei

O, inderdaad, ik zie het hier inderdaad al een paar keer genoemd worden: een bakfiets. Dat lijkt me ook wel wat. Kun jij ook heerlijk genoten van die lieve glunderende hondekop....

Guusje, zei

Ja ik zie bregje al zitten in de zijspan met zo helm en leren jas aan geweldig om te zien.

Ineke zei

Ja, een karretje achteraan de fiets, ik zie hem zo al zitten, dan hoef vrouwtje niet een motor-rijbewijs te halen.
Groetjes

Elisabeth zei

Als Bregt achter op de fiets moet sleept ze met haar voetjes over de straat...dat ziet er niet uit!! Groetjes Elisabeth

Hermie zei

heerlijk toch die honden, ze kunnen je zo veel vertellen door je alleen maar aan te kijken. Sterkte met je knie.

Browndirtcottage zei

I soooo love visiting your blog!! Everything is so calm, soothing and beautiful!

Spool quilt is lovely!

Anoniem zei

Oh Bregje, you are so gorgeous, you have a wonderful view from your window! Lovely post Ingrid.

Nifty Quilts zei

I love your spools quilt!

Anoniem zei

Haha, Ingrid, ik zie dat ik niet de enige ben die meteen een beeld krijgt van Bregje met zo'n ouderwetse helm en bril en wapperende oren, gezellig naast jou in het zijspan; jij trouwens óók met zo'n outfit, natuurlijk! Wat een bekijks zouden jullie hebben! Droom maar lekker samen verder, hihi! Geweldig!
Groeten van Digna

ria vogelzang zei

Hoi Breg, even een gezelige zwaai van mij. Je kijkt net als ik soms als het vrouwtje vindt dat ik iets op haar manier moet doen...... Ze zegt dan altijd: kijk niet zo met die lieve "driehoekoogjes".....
Wel fijn dat onze baasjes zoveel van ons houden, he?!
En als je nu wel eens in de zijspan van een motor of zo beland; vraag je wel even of ze een foto van je maken?
Lijkt me zo stoer!!!!! (^_^)
Fijne dag en ook een poot van mij!
Zwaai, Amar.
p.s. en mijn vrouwtje zei dat ze ook even zwaait! Houdt ook van jullie!! ;)

marcella zei

zeg Bregje, wat dacht je van een tuigje en een karretje? dan kan jouw baasje lekker doorgaan met quilten terwijl jij haar alle mooie plekjes in de omgeving laat zien :)

Annelein zei

Dacht ik toch echt even dat jullie op zoek gingen naar een bootje...

Judith zei

Bregje het vrouwtje spelt je wat op de mauw! En zijn fiets-honden-karren-voor-achter-de-fiets. Dan hoeft ze ook niet te sparen voor een moter met zijspan, en of motorrijlessen te nemen! Kan ze ook gelijk haar benen goed trainen!! Waf van Sjaak!

Miranda zei

Ze is toch ook een poepie hoor....Onze Sam droomt, eh nee...ik droom dat ik ook eens met ons Sammeke zo kan fietsen, maar dan wel voor aan het stuur. Gezellig...zodat ik hem kusjes kan geven als we aan het fietsen zijn.
Enne die mandjes...Wooowie Goofke wat gaat die hard!!!!

Petra Prins zei

Superidee die motor met zijspan! Een fietskar kan natuurlijk ook, maar die motor spreekt me meer aan!
Groetjes, Petra

Anny zei

Het vrouwtje moet even bijlezen en de hondjes, Ptolomy en Lizzy (2 snurkende Cavaliertjes) doen de groeten aan Bregje. Pootje terug!

Kath zei

oh I love him so much, I want to kiss his funny face. I think he would look very cool riding in a side car with the top down- tres chic!