dinsdag 28 mei 2013

"Op de fiets,..."


Even wat sterretjes uit laten,....
ondertussen uitgelaten 
(komt vast door 't zonnetje)
 zingend,...



"als ik één maal met m'n fiets bel bel, ja dan weet je 't wel, ja dan weet je 't wel" 

"Veilig achterop, bij vader op de fiets,
vader weet de weg, 
en ik weet nog van niets,..."

"I want to ride my bicycle,...."

"Zwarte piet ging uit fietsen,..."

"De eenzame fietser, die ,...."

Nou dat was 't wel,
 meer kan ik er niet bedenken,...


"Zet de koffie maar klaar,
 wij komen er aan!"

22 opmerkingen:

mieke zei

Een heldere hemel, mèt sterretjes, mag van mij hoor.
Het ziet er goed uit.
En de koffie heeft gesmaakt, haha ! grtjs Mieke

Floor zei

De koffie staat klaar hoor, kom maar "eventjes" langs.
Beetje ver zo op de fiets, en ook gevaarlijk. De sterretjes hangen tussen de spaken van het voorwiel en waar moet jij nu zitten?
Geniet nog maar van het welverdiende zonnetje!
Groetjes,
Floor

Sieneke zei

Hoop dat de sterretjes genoten hebben van hun fietsritje,hi
Heerlijk hoor ,ff gewoon genieten van het zonnetje ,

Gr. Sieneke

Phyllis zei

Voorzichtig hoor, met de mooie sterretjes op de fiets, dat ze niet tussen de spaken komen. Geniet van de zon vandaag, heeeeeeerlijk!

Jeanneke zei

... waar blijf je nou, ik heb Café Frappé vandaag... is toch echt niet ver, hoor.

Wilma Kuin zei

De koffie staat klaar voor je,.. ijsje erbij??
;o)

Annelein zei

Waar blijf je nou? Misschien lastig om de weg te vinden zonder navigatie... 'k Had nog wel zo'n lekker taartje gebakken....*Ü*...

Anoniem zei

Nog voorkeur voor iets lekkers bij de koffie?????
Groetjes Mien B.Deurne

P.S.Kunnen we ook wel even doorfietsen naar het gemeentehuis in Deurne om daar de quilttentoonstelling te bekijken.

Marian zei

Kom maar langs, ik spring wel achterop, al is je band wat zacht, ik spring wel achterop. :-)
Dan gaan we lekker op de koffie met iets lekkers erbij, je mag kiezen.
Mooie sterretjes zijn het toch.

Guusje, zei

Heerlijk zo op de fiets, de sterretjes genieten ook van het zonnetje en zijn uitbundig.

Anoniem zei

Waar bleef je nou???? Nu is het koninklijk paar voorbij zonder van jouw mooie sterretjes te kunnen genieten!!!Ze hebben wel gezwaaid naar mij...
Je had toch geen lekke band gekregen?
Geniet van je mooie quilt en de zon.
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltelle zei

Leuk. Leuk. Leuk!

Marijke zei

Woon wel een beetje ver voor de fiets moet je wel heel stevig doortrappen, maar... je bent met of zonder de sterren altijd welkom! Heb koffie en thee en een logeerbed om uitgerust de volgende dag terug te fietsen!
groetjes Marijke uit Den Haag

Ineke zei

Schitterend!!! En prachtig!!!

Bernadette van gils zei

heb de koffie maar weggegooid, je kwam toch niet en is echt niet zo ver hoor naar mij, ik woon in dezelfde stad als jij. ;-)
je sterrenquilt wordt wel prachtig
groetjes
Bernadette

Annie zei

Wat ben je toch een gekkerd, maar die quilt staat overal leuk op zelfs op een fiets.

Groetjes, Annie.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik begon gelijk te zingen op de fiets, op de fiets, ga je heerlijk en het kost bijna niets ;-)

Groetjes
Ines

Hermie zei

leuk,leuk,leuk, een vrolijke quilt

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mag ik mee achterop? Slaan we 2 vliegen in 1 klap. ik wordt gebracht en heb gelijk afleiding. Jij hebt iemand die je quilt vasthoudt. ik zal hem echt goed vasthouden hoor....... Kan ik hem gelijk even goed bekijken want ik vind het hart in het midden zo mooi voor mijn dancing dollies.

Deal?
groetjes
Wietske

Janet zei

Your quilt looks wonderful on the bicycle, such gorgeous colours.

Kleine Vingers zei

Wat ziet het er weer prachtig uit. En met het zonnetje erop lijkt het nog mooier.
Groetjes

Julierose zei

Your stars quilt is simply lovely...Julierose