dinsdag 24 september 2013

"Q.Z.M."

sterretjes bij avondlicht.

Het Hobbs-avondje is prima verlopen,
de stroken aan mekaar zetten was geen enkel probleem,
en aan het eind van de avond,
 zat zelfs 't merendeel van de sterretjes in de veiligheidsspelden.



De rest mocht er vanmiddag aan geloven.
En de komende maanden, zal, 
als het tenminste 'n beetje frisser is,


dit plekje voor Goof het toppunt van Q.Z.M. zijn,...
Oftewel, het Quilt-Zen-Moment,....
Volop Genieten dus,
 in alle rust.

En,
 terwijl elke cm van de Sterretjeslap door m'n handen gaat,
wordt er waarschijnlijk vaak bij de lapjes gemijmerd,
o ja, dat was toen,...
 of,
 dat heb ik van die en die,...
en
 ach,
 kijk nou dat kantje, dat was ik al weer vergeten dat het er ook in zit,.....


En zo klein,
was het Sterretjeslappie in de septembermaand van 2012.

Fijne dinsdag allemaal,

27 opmerkingen:

Rosa zei

Anyone is just stunning.Thanks for sharing!

Ineke Original zei

Ha Ingrid,
Wat ben je toch een kanjer! Heerlijk, iemand die zich nergens iets van aantrekt. Geen regeltjes. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Ik heb ooit schilderles gehad. De beste les die ik heb gehad. HET GAAT OM HET RESULTAAT! Dat is toch helemaal geweldig! Ik geniet van je blogje.
lieve groet,
Ineke van den Akker (Never too old to learn).

Rita zei

Oh wat wordt hij mooi, kan me voorstellen dat je straks weer heel veel fijne quiltuurtjes hebt en dat er dan heel veel herinneringen boven komen bij sommige sterren. Gr. Rita

Sabine.v zei

Dat heb je weerom goed voor al elkaar gekregen. Veel plezier met quilten!

Ineke zei

Je hebt het snel gedaan!!! Succes met het quilten

quiltsathome zei

Heerlijk, wat zien die sterretjes er toch mooi uit !
Ik zou het erg leuk vinden als je met al je quilts weer een keer op een tentoonstelling kunt komen. Ik kom kijken !

.Antje zei

Heel veel plezier met het doorpitten van die prachtige sterretjes.
Groetjes, Antje

Dientje zei

Prachtig. Ik geniet van je leuke stukjes en de plaatjes. Succes met het doorspitten.
Groet, Dientje
(dientjes.blogspot.nl)

Unknown zei

Hihi... dan zijn we de komende maanden allebei samen QZM mèt sterretjes....Genietze van jouw sterrenlap, ik ben al aan het genieten van de mijne. Heb jij ook dat als je naar jouw sterretjes kijkt dat je denkt: aaaah, misschien maak ik nog wel eens sterretjes?!? Ikke wel! Sterretjes zijn ook zó ontzettend leuk en verslavend!

Liefs, Annemieke / Pollewop

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Als vanouds, dat gaat weer helemaal lukken en het wordt mooi!
succes
groetjes
Wietske

Yvonne zei

Ja....altijd een trip down to memory lane als je terugkijkt op het maken van een quilt. Veel plezier straks met het quilten van al die mooie sterretjes!

Dorine zei

Ik wens jeveel zen momentjes

mieke zei

Een leuke afkorting Q.Z.M !
Je brengt me op een idee, met de jojo's op de rand.
Dat is iets om langs de varia hex te maken.
Als ik het na mag aapen !?!?!?
grtjs Mieke

Kath zei

Beautiful! I am sewing diamond stars too, but not as pretty as yours. Your colours always look perfect together.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ga je weer lekker snel.

Groetjes
Ines

Rennie zei

Koester zoveel moois om je heen.

Elly zei

Oh wat is hij of zij prachtig geworden. Ik wens jou heel veel zen momenten en geniet ervan hoor! liefs

Annelein zei

Puur genieten!!!! Do I have to say more....*Ü*....

Boites et Bobines zei

Veel succès met het quilten. En geniet ervan. Het beste moment om over nieuwe quilts te dromen....Ben benieuwd om hem af te zien
Groetjes
Jeanine

Hermie zei

Heel veel plezier met je quiltmomentjes, het is zo heerlijk als het buiten regent en je zit binnen heerlijk te genieten van je hobby

Willy zei

Heerlijk om je zo bezig te zien met je sterretjes. Alvast veel fijne mijmermomentjes.

Marjan zei

Het zal in elk geval prachtig worden... geniet er maar van!

Anoniem zei

Ziet er weer prachtig uit en weer een heerlijk verhaal en foto erbij. Echt genieten voor mij! Groetjes Wilma

Wilma Kuin zei

WAT!!!! Heb ik een berichtje gemist?? hoe kan dat nu??
Prachtige foto's weer en genieten van al dat moois,.. heerlijk doorpitten en ontspannen maar,..
Wat een mooi ruitje zie ik aan je top,..

Elza zei

Mooi en wat ga je weer snel, geniet ze.

Sparky zei

Breathtaking quilts, the red one is divine

Jittina zei

Q.Z.M. Ik dacht heel even dat dat een afkorting was voor Quilt Zonder Manieren!

Ze worden/zijn allemaal weer prachtig, die quilts. Dat is dus ook een klein Q.Z.M.-tje voor ons kijkers.