zaterdag 17 september 2016

"Nieuwe voorraad"


Heel veel hoedjes tekenen,
en knippen.
Ze liggen startklaar,
op het dienblaadje om uitgekozen te worden,...

Dat kiezen is moeilijk,..,


Want die schattige inimini, 


plaatjes roepen stuk voor stuk om het hardst.
Ikke
IKKE,
Psst, ik ben veel leuker,...

Er is er ook één bij,
die wat verkoeling brengt,...


aaaaaaaah,
wat een lieffie.


Het lappie zelf is warempel,
weer een klein stukje gegroeid.
Tussenstand qua grootte?
Uhm, 
ik denk formaat speldenkussen.
Nog even een aanvulling,
natuurlijk maak ik deze hoedjes, 
met het Supergoof malletje.
:o)

Fijne zaterdag allemaal,

9 opmerkingen:

OmaSannie zei

Zo schattig, nu baal ik helemaal dat ik het hoedje nog niet heb... HIHI wat een hebbert he... Fijne dag, dikke kusss van mij

Marianne Gooren zei

Wat schattig!

Bernadette van gils zei

Zucht....
Wat een lieve ieniemienie's
Veel plezier met kiezen en aan elkaar zetten
Groetjes
Bernadette

Carin Wijnand zei

Ah lieve kleintjes, is dit formaat van jouw stempels? Fijn weekend.

Monica zei

Wat wordt dit weer super leuk, lekker vrolijke stofjes en nog vele wintermaanden te gaan :-)

Nicky zei

Wat leuk die ieneminihoedjes,liefs vero

Aunt 'Reen zei

Adorable! Such cheerful fabrics.
I am excited to receive your Klosjes templates.

Evelyne zei

Een heleboel "liefies zie ik! Supergoofs hoor Ingrid!
Echt weer een leukerd gaat dit worden!

lieve groetjes,
Eef


Villa Zeezicht zei

Superlief!! Als ik toch eens wat meer tijd had.. dan ging ik ook weer met stofjes aan de slag! Voorlopig moeten er nog zoveel andere dingen afgemaakt worden.. als die stapels eerst maar eens weggewerkt zijn dan... zucht ;o)