zondag 4 juni 2017

"Denk met je hart"


Op zaterdagmiddag,
kreeg deze Goof,


heerlijke bramen van haar Lief,
een echte hartenversterker,


om de laatste hartjes te maken voor het 15e hartjesblok.

Elk hartjesblok,
wordt gemaakt van 64 hartjes,


ieder hartje op een klein vierkantje,
waar het ukkie hartje net op past,...


Rijtjes van 8 maal 8,
 dat geeft 64 hartjes,
in één groot hartjesblok.


En zo,
allemaal bij mekaar,
voor de foto,


even neergelegd op bed,
zijn dat dan,
960 hartjes bij mekaar.


Let wel,
dat is een tussenstand,...
;o)


De hartjes laten zich met z'n allen niet in een foto vangen,
voor het ultieme hartjesgevoel,
moet je ze eigenlijk vast houden,


en van dichtbij bekijken.
maar ja,
 dat gaat niet op een blog.
:o)


Natuurlijk,
zijn de hartjes niet bedoeld voor 'n hartjesquilt.
Ze worden een hartjesrand,
om het Broderie Perse Voorproefje,...


Dat gelukkig,
ook nog steeds niet af is.

Deze Goof gaat weer verder,
met haar 16e blok,
het kan helemaal geen kwaad,
om nog wat hartjes de wereld in te sturen,...


XX

19 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Wat hartverwarmend op deze zondag. Al die mooie lieve hartjes bij elkaar. En wat heb je er al veel.
En je hebt gelijk. Eigenlijk moet je die voelen maar van jouw foto's wordt ik toch ook blij hoor zo liggend in mijn bedje.
Groetjes
Bernadette

Unknown zei

Dit is toch heel bijzonder wat een vrolijk beeld/quilt en lieve Ingrid appliceren kun je dat is nu duidelijk. Oeps ook de hartjes blokken aan elkaar vind ik ook prachtig. Fijne zondag samen met jou lief(ste)

Ariane zei

Your blocks all look amazing!!

marijna zei

Dit zijn wel heel erg veel hartjes! Daar kun je niet genoeg van krijgen/maken. het wordt een heeeeeel grote quilt denk ik. benieuwd naar het eind resultaat. Een hartverwarmende groet voor jou....

Unknown zei

Mijn hemel, Ingrid, vind je dit nog steeds leuk? Ongelooflijk, wat een produktie! Ik zou bijna de Ned. Hartstichting willen bellen of ze geinteresseerd zijn in een tijdelijke muurquilt voor achter hun receptiebalie! Zo indrukwekkend!

Sjoukje zei

Heerlijke hartjes! Krijg ik tussen de verhuiskriebels door, toch haast nog meer quiltkriebels, hartjesquiltkriebels. Kan ik niets mee: mijn lapjes zijn ingepakt... Komt wel weer. Geniet ervan! En ik ben heel benieuwd naar je uiteindelijke quilt.

Marja zei

Wat een gÑÑf gezicht al die hartjes bij elkaar!!

Groet,

BezigeBijMirjam zei

Wat een plaatjes! Zo leuk al die kleine hartjes. Daarmee wordt van menig quiltsters het hart mee gestolen. Op naar de volgende 64! πŸ˜€❤️πŸ’šπŸ’™πŸ’œπŸˆΆ❣πŸ’•πŸ’πŸ’ŸπŸ’ŸπŸ’ŸπŸ’ŸπŸ’Ÿ

OmaSannie zei

Ehhhhhhhhhhhh wil ook een hartjesrand maken..zucht...zo mooi. Liefs mijxxx

Monica zei

Those hearts are so fabulous, Ingrid. One beautiful idea, 960 times (and counting)!

Annemieke zei

Dank voor al die hartjes foto's. Prachtig, ook je Broderie PersΓ©.
En de laatste....ik blijf er ook zeker in geloven en hopen dat we met positieve gedachten veel goed doen.
Groetjes
Annemieke

Tilly zei

Wat lief zo bij elkaar,geeft een positief gevoel.

Joanne zei

Het is zo mooi! Vrolijk! Cheerful! Leuk om te zien hoe deze quilt groeit!

Floor zei

Zo mooi al die honderden hartjes bij elkaar!
Volgens mij val je straks als ze klaar zijn in een heel groot hartjesgat :-)
Wat is een dag zonder hartjes naaien?
Misschien dan toch een echte hartjesquilt maken met alleen die lieve kleine hartjes? Lijkt me prachtig en heerlijk om onder te gaan liggen, ze zijn met zoveel liefde gemaakt, je voelt je al goed alleen door er naar te kijken.

Radka zei

Wow, you have lots of patience with all those hearts!!!! :-) Wonderful,
xx

Grietje vanKempen zei

Met alle berichten van zoveel zinloos geweld, warm ik mij aan jouw hartjes. Want alleen liefde zal overwinnen. Hier kikker ik van op Ingrid! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Annelein zei

Wat een hartverwarmend blogje...<3...

Farmhouse Quilts zei

zo mooi! en je kan die extra hartjes best naar mij opsturen :)

Quilting Moesje zei

:o))))