woensdag 5 juli 2017

"Kleine Muis, diamant & de lach van de dag"


Hij was zoek,
Kleine Muis,
en even dacht ik,
hij zal toch niet,...

Maar,
na grondig speurwerk
door het huis,
ja hoor,


daar istie.
Poehpoeh,
wat een opluchting.
Want hij zal toch niet,...

Kleine Muis,
wat doe je daar?
Och ik was me aan het vervelen,...

O jee,
hij zal toch niet?

Kleine Muis,
Heb je zin om een diamant te showen?
ik heb die ene af,
van laatst,
die we zo moeilijk vonden.

Een diamant?
JIPPIE.


En daar staat hij weer,
net zoals altijd.
Een diamant te showen 
uit het boek van Linda Franz.


Alsof,
 er geen enorm lange tijd 
tussen gezeten heeft.


Zie hem eens GLUNDEREN.
Zo SCHATTIG.
Helemaal in zijn element,...

En mocht Goof nog denken,
dat hij,...
dan is die twijfel helemaal verdwenen,...
:o)

Maar wat is er dan aan de hand?
Nou,...
als Kleine Muis niet in zijn hum is,
dan wil hij vast ergens anders logeren,...

Goof zag laatst tijdens een ochtendwandelingetje met Gootje,
dat er in de winkelstraat een speciaal adresje is,...


voor muizen,...
bij,...


kijk maar,...
een deurtje 
speciaal op maat,...


Deze Goof is de enige Nederlandse die geen  kaas blieft,
en koopt geen kaas,
maar,
dit,
zorgde op de zeer vroege ochtend
voor een big smile.

Fijne woensdag allemaal,
dank voor alle positieve reacties op het vorige bericht.
Er wordt achter de schermen
hard gewerkt.
:o)


9 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Wat een prachtige diamant heb je daar om te showen Kleine Muis.
Fijn dat je niet weg bent bij Goof.
Een leuk adresje heb je gezien Ingrid maar Kleine Muis heeft het goed bij jou en hoeft niet perse kaas om bij jou te blijven. Dat weet ik zeker😀
Groetjes
Bernadette

Grietje vanKempen zei

Dat je dit zág! Je oog moet er maar net op vallen.
Het is kostelijk. Kampen moet wel een heel bijzondere stad zijn.
En ik....ik heb een big smile, en geníet!!

Unknown zei

Gelukkig was Muis niet mee tijdens de wandeling

wilma oud zei

Dit is wel heeeeel bijzonder. Een Nederlandse die geen kaas blieft! Maar leuk dat muizenholletje. Ik heb ook het boek van Linda Franz aangeschaft voor ooit. Ik vind die van jou erg mooi worden. Groetjes Wilma

Floor zei

Geen kaas lusten ..... Goofje toch... kan toch bijna niet als Nederlander?
Er zijn wel honderden soorten kaas, dus....
Maar er blijft gelukkig genoeg over om van te genieten, zoals van kleine muis en de diamanten :-)

erika zei

Ach Goof, je bent niet de enige die geen kaas lust, hoor! Ik wel, ik ben gek op kaas, mmm. Ik zie nu pas hoe klein Kleine Muis is en hoe klein die diamanten zijn, knap dat je geduld hebt voor zulk priegelwerk. Mooi geworden, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Unknown zei

Zo gemist, maar kleine muis is er nog😍!Heel veel succes met alle nieuwe ontwikkelingen fijn dat er plaats blijft voor de oude vertrouwde beelden met woorden.

marion zei

wat fijn dat kleine muis er weer is

Marjolein den Boer zei

Hahahahaha, gekkie! Mooie diamant weer, en wat een leuk logeeradres.