donderdag 19 april 2018

"Margootje B.O.M. deel 8"


Hoi lieve allemaal,
daar ben ik weer met de nieuwe Margootje blokken,...


In blok 22,
 viert Margootje met plezier,
 de verjaardag van de koning op Koningsdag.


Dat doet ze niet met het traditionele koekhappen,
maar dat,
zou ze wel willen natuurlijk.
Het is een beetje per ongeluk dat dit blok hierna komt,
maar wel geinig.

 Blok 23 heet,
"Koekjestijd voor Margootje,..."
:o)

En blok 24?
Dat is een allerliefst blok van,


"Margootje & de Vlinder".

De Margootje deelnemers ontvangen vandaag allemaal een mailtje,
de Margootje enveloppen gaan vandaag op de post,
en dan vliegen er vanaf morgen,
kriskras door het land,
en daarbuiten,
postduiven met een lief pakje.

En wil je nog weten hoe 24 Margootje blokken er samen uit zien?


Zo.


en zo,...

Het is al een heerlijke "Plaatjes & Praatjes van Margootje"quilt,
om gezellig onder te zitten,
plaatjes te kijken,
en verhaaltjes te vertellen.

Fijne dag allemaal,

11 opmerkingen:

marion anderson zei

geweldig Ingrid....en wat word het een mooie quilt...chapeau voor je inspiratie..liefs xxxx

OmaSannie zei

Ohhhhhhhh hij is zo geweldig, ik heb een hoop achterstand maar hij gaat ingehaald worden, echt te leuk! liefs mijxxx

Bernadette van gils zei

Oh wat zien ze er weer lief uit. Dat wordt weer voor de brievenbus liggen deze dagen voor de maakster 😁
Groetjes
Beenadette

Annelies zei

Wat een leuke, lieve blokken weer !

BezigeBijMirjam zei

Schattige blokken weer. Het lijkt me nu al een heuse quilt. Hoeveel blokken verschijnen er nog?🤗

quiltsathome zei

Wat ziet het er leuk uit ! Echt ‘een plaatje met een praatje’-quilt !
Ik vind het knap hoe je dat zo bedacht hebt !

Heleni zei

Ik ben nog llááángge niet bij maar kijk naar deze patroontjes uit...zóóó schattig in het mandje op de fiets❤❤

wilma oud zei

Ik heb bewondering voor je hoe je zo iedere keer weer een nieuw onderwerp en blok met Margootje verzint. Het geheel is zo uniek en vrolijk Chapeau. Ik kijk weer uit naar de komende blokjes. Lieve groet van Wilma

IngeS zei

Wat ziet dat er fantastisch uit. Zo ontzettend gezellig.

Frog Quilter zei

So beautiful and fun!

Floor zei

Wat leuk zo allemaal bij elkaar. Grappig blok Margootje in het fietsmandje.
En natuurlijk is het elke dag koekjes dag voor Margootje..... wat zeg ik... het is 3 x daags koekjesdag :-)